Zamówienie przez telefon
1. Wybierz z katalogu produkty, zapisz ich nazwę, indeks, stronę katalogu na której się znajdują oraz ilość, którą chciałbyś zamówić.
2. Zadzwoń do działu Obsługi Klienta, by przekazać swoje zamówienie, W przypadku szczegółowych pytań uzyskasz
odpowiedzi od osoby u której składasz zamówienie.
Zamówienie faksem
1. Zamówienie prosimy składać na skopiowanych formularzach zamówień z ostatnich stron katalogu .
2. Zamówienia prosimy kierować na podane na stronach 2 i 3 katalogu numery telefonów i faksów.
3. Bardzo prosimy o dokładne i precyzyjne wypełnienie poszczególnych pozycji formularzach zamówienia ze szczególnym
uwzględnieniem indeksu oraz ilości zamawianego towaru wraz z jednostką miary.
4. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy Państwa o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, Działem Handlowym
lub z naszym przedstawicielem handlowym.
Zamówienie przez Internet
1. Zapraszamy do korzystania z możliwości zakupów w naszym sklepie internetowym , lub platformie www.azbiuro.platforma.osaa.com.pl Prezentujemy tam cześć naszej oferty.
Na stronie znajdziecie Państwo również wzór formularza zamówienia.
Dostawy towaru
2. Zamówienia realizujemy w ciągu 24/48 godzin /nie licząc dni wolnych od pracy/
3. Zamówione przez Państwa towary dostarczamy bezpłatnie własnym transportem.
4. Zamówione towary, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, możemy w porozumieniu z Państwem zastąpić
innymi, równoważnymi produktami lub też dostarczyć je w późniejszym, uzgodnionym terminie.
Zamówienia specjalne
1. Przyjmujemy zamówienia na towary nie występujące w katalogu. Każde takie zamówienie jest traktowane jako
indywidualne i podlega osobnym procedurom.
2. Zapewniamy utrzymanie stanów magazynowych na produktu nie występujące w katalogu,
a które systematycznie Państwo kupują.
3. Towary oznaczone w naszym katalogu piktogramem ”na zamówienie”, traktujemy jako ofertę specjalną.
4. Terminy dostaw na towary specjalne nasi handlowcy i telemarketerzy uzgodnią
z Państwem indywidualnie.
Sposób płatności
1. Gotówką - zostanie pobrana przy dostawie przez osobę upoważnioną.
2. Przelewem - informację na temat możliwości uzyskania odroczonej formy
płatności uzyskacie Państwo od naszych przedstawicieli handlowych lub
pracowników Biur Obsługi Klienta.
3. Za pobraniem - płatne przy odbiorze dostawy.
4. Płatność elektroniczna Payu
5. Warunkiem uzyskania odroczonego terminu płatności jest złożenie przez
Państwa potwierdzonych
„za zgodność z oryginałem” dokumentów wymienionych poniżej:
odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej
Regon potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego płatnika VAT /NIP/